tisdag 5 februari 2008

I väntan på h&m guldbonusen

Åh, så jag längtar efter min h&m guldbonus! 1100:- i rabattcheckar är på väg till mig...  Dvs att jag shoppade för över 15000:- där förra året, bra jobbat!

Medlemsåret slutade 31 dec, så jag tycker att den borde dyka upp snart. Förra året så fick jag h&m-bonusen den 23/2 (kikade in på gamla bloggen och hittade det här inlägget) så den kommer väl säkert någongång då, det här året också.

Fast oj, oj, oj vad skoj det skulle vara om jag fick den snart! Jag längtar, längtar, längtar... Jag tror att jag ska göra en lista på vad jag ska handla... Jag har lite funderingar. Som tex en svart skinn-jacka, och något till bebisen. Gud, vad jag är shopping-sugen!

Jag vet, jag är besatt. Men det är ju kul att vara det så varför inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar