fredag 22 februari 2008

Lika som kändisarna

Skoj fredag-kväll man har. Sitter ensam hemma och slö-surfar medans tvättmaskinen går för fulla muggar... Men det är ok, och välbehövligt. Kroppen behöver viiiiiiiiila. Och det har vart en körig dag, bitvis iaf (men inget jag orkar gå in på).

Satt och kollade in "dagens kändisbilder" på VR, och såg att Leona Lewis (som jag inte vet vem det är, men uppenbarligen en kändis...) har likadan sjal som mig, som jag köpte på MQ i slutet på sommaren.

En "palestinasjal" med hjärtan.

Tycker att det är lite skoj att se "mina" plagg på kändisar. Dock inte vilka kändisar som helst, efter att Linda Rosing haft lika stövlar som mig på en bild så blev jag inte så sugen på att använda dem efter det...

Nej, nu ska jag surfa vidare.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar