onsdag 20 februari 2008

"Sahara Hotnights-strumbyxorna"

Jag har sett strumbyxorna med olika färg på benen på Sahara hotnights, och tyckt att de var coola. Nu satt jag och surfade runt lite och såg dem på Carros blogg och Ebba von Sydows. De kommer tydligen från American Apparel!

Jag tycker att de är coola! Men jag tror nog att man måste ha en väldig nedtonad klädsel i övrigt för att det inte ska bli "för mycket". De finns ju att beställa via American Apparels hemsida, men det känns ju "tryggare" att beställa från tex Nelly som har märket. Undrar när de får in dem? Jag är ju trots allt lite sugen på de blå/svarta eller de gul/orange. Vi får se om det blir några!

Sahara Hotnights ben på Elle-galan, bild från www.elle.se.

Nu ska jag kika på Topmodel och äta chirre.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar