lördag 25 oktober 2008

Äntligen!

Ja äntligen så har min super pms försvunnit, har aldrig mått så där förut men kroppen är väl lite annorlunda efter att varit gravid. Kanske? Jag är ialla fall glad och kroppen är inte så svullen som den har vart i ett par dagar. Men jag kan ju fortfarande inte kalla mig att vara i form, men bättre är det ju defenitivt. Fast vi får väl se vad jag tycker efter kvällens middag (nachos) och när jag ska svira om till party-outfiten...

För ikväll är det party som gäller! Wiho! Jag och Carro ska haka på hennes Micke och hans kompisar (som också är Simons kompisar, så Simon och Tuva ska vara med tills Tuva blir för trött, dvs typ till klockan 19.00...) ut ikväll. Förmodligen blir det en Uppsala-klassiker som vi hamnar på ikväll, Flurran så klart. Vi har kännt att det mest är lammkött ute på våra "vanliga" uteställen på senaste tiden, så vi tänkte att vi testar Flurran så att vi får känna oss som lammkött. Hehe.

Nej, nu ska jag sätta på en kanna kaffe. Mamsen och pappsen skulle komma förbi på en fika och de borde dyka upp när som helst nu.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar