fredag 3 oktober 2008

Godnatt!

Idag blir det en tidig kväll, Simon och Tuva sover redan och jag är också trött så att det skriker om det. Men ville ändå ta vara lite på tiden när Tuva sover och koncentrera mig på saker som att måla naglarna och slösurfa på datorn. Hehe.

Nej, nu blir det sängen för mig med. Man vet ju aldrig hur mycket man får sova under natten och imorgon är det ju party som står på schemat! Om allt går bra med Tuva (hennes farmor och farfar kommer hit och passar henne under kvällen OCH natten. Lyx!  Jag hoppas Tuvisen är snäll och sköter sig bara, så att de inte blir avskräckta. ) så är det ju första gången sen Tuva föddes som jag och Simon ska iväg tillsammans. Jag hittade dessutom en perfekt klänning idag som jag ska ha imorgon. Den satt bra till och med, det trodde jag aldrig! Precis en sån som jag ville ha. As nice!

Ärsch min hjärna känns som en seg gröt just nu, och det skulle ju vara skoj att vara pigg imorn så.

Goooooood night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar