söndag 5 oktober 2008

Lördagen

En liten snabb uppdatering bara. Skriver mer senare...

Igår var det ju hockey-fest på schemat och första gången som vi hade barnvakt till Tuva. Hennes farmor och farfar passade henne hela kvällen, natten OCH morgonen. Snacka om super lyx! Dessutom så gick det så bra.

Hockeyfesten var riktigt skoj, trots att det blir lite si och så med allt på nation. Tex så var maten kall, och när det var dags för efterrätt och kaffe så fick man först in efterrätten som man var tvungen att äta upp ganska så snart för att glassen inte skulle smälta helt, sen fick man in avecen som man hann dricka upp innan man till slut fick in kaffet.

Jag invigde min svarta lilla klänning och kände mig fin under kvällen. Det var ju också skoj. Klädproblemet inför Blogg-awards är ju löst, jag kör på samma outfit!

Nu ska jag kolla in lite bloggar (hann ju aldrig igår), blogg-beroende som man är.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar