lördag 11 oktober 2008

Snart sängdags...

...ja, ska bara vänta på att nagellacket ska torka. Jag är hemma själv (eller själv och själv,Tuva sover ju sött i sin säng och Carro åkte nyss härifrån) för andra kvällen den här helgen. Simon är ute och svirar. Men det är han väl värd tycker jag. Imorgon blir jag också själv (ja, så var det ju det här med själv igen, klart Tuva är hemma!) på kvällen för då är det hockeymatch. Upptagen boyfriend man har!

Men idag så har jag vart på stan med Carro en sväng, klämde och kikade på en del (bland annat en snygg-jeansskjorta på Monki, men den satt inte som jag hade tänkt i mitt huvud) men det blev inget köp. Faktiskt så gick jag plus eftersom jag lämnade tillbaka ett linne. Det ni, det händer ju inte ofta. Typ aldrig för att vara exakt. Både jag och Carro har ju lite klädpanik inför VR's bloggaward men det löser sig nog, jag har min nya svarta klänning och resten finns nog hemma också. Garderoben ekar ju inte tom direkt trots att det känns så ungefär varje gång jag ska iväg...

Utöver stan så tog jag med Tuvisen för att fira the one and only Karmen som fyller 25 år idag också (anledningen till att Simon är ute och svirar i dagarna två). Grattis, grattis!

Nej, nu skriver sängen på mig. Bokstavligen.

Eller kan det vara Tuva kanske..?

Ja, jag är trött och hjärnan är som en dåligt kokad havregrynsgröt.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar