tisdag 7 oktober 2008

Två kassa toabilder

Ja, i lördags så hann jag aldrig knäppa någon riktigt outfitbild, men jag kom på den briljanta idén att jag kunde knäppa en bild på toaletten. Och det blev väl så där... Men bättre två kassa toabilder än ingen bild kanske?

Så här såg jag alltså ut! Det som är värt att nämna är väl kanske nya klänningen (Gina Tricot), svart-vitt skärp (från Paris), diverse armband, stora örhängen (h&m), kuvertväska med nitar (den som ligger på handfatet) och en öl (GH-nation ).

Bättre än så blev det visst inte. Jaja.

Nu håller jag på och förbereder Tuva för babysim, dvs att hon tar en liten tupplur. Funderar på hur länge jag ska låta henne sova... Så länge som möjligt helst. Trött Tuva + babysim + att jag är själv med henne dit = ingen bra kombination.

Nu ska jag packa ihop våra grejer, badbyxor med dragsko för att förhindra läckage och baddräkt. Gissa vem som ska ha vad. Hehe.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar