tisdag 28 oktober 2008

Chailatte och ny jacka till Tuva

Ja, igår så var det ju en runda på stan med Maja som stod på schemat och förutom att shoppa på Monki (inlägget nedan...) så hann jag med att shoppa en jacka till Tuva också. Det var ju det som var mitt mål för dagen egentligen. På h&m så hittade jag den här jackan:

Jag stod och klämde på en pälsjacka som jag spanat på tidigare och ett antal olika söta små kappor men tillslut så blev det den här ändå. Den är alltså i ljusbeige manchester, är fodrad och har huva vilket de andra inte hade (vaken fodrad eller med huva). Vi får satsa på en kappa till våren istället när Tuvisen kommer att springa runt.

Innan det var dags för att gå hem och ge Tuva mat (fast jag hade inte behövt stressa hem, jag hade glömt att ställa om min klocka... Haha!)så tog vi en fika på Waynes och jag testade chailatte, super gott var det! Men chailatte-experten Maja sa att de smakade ganska olika på alla ställen, men att Waynes hade bäst enligt henne. Så vi får väl se vad jag tycker sen. Jag längtar iallafall redan efter nästa...

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar