fredag 31 oktober 2008

Gravid-nostalgisk

Efter att jag sett Majas första magbild på hennes blogg så blev jag lite sugen på att kolla in min lilla samling med mina magbilder. Så jag tänkte bjussa på ett gäng!

I vecka 22 så tyckte jag att magen syntes så mycket. Men det ser ju bara ut som att jag svankar... Haha! Men i v25 så hade den pluppat ut lite mer!

Två mammajeans (det var de enda mamma-plaggen jag köpte fatiskt) köpte jag under tiden, ett par svarta från h&m som jag sydde om till stuprör och ett par med smala ben från Lindex.

Tjockis! Hihi!

Jag kommer inte ihåg att jag hade en sån super-mage, den ser ju ut som en stor boll mitt på! Att huden klarade av det där är ju ett mysterium... Men det gjorde den! Min största rädsla under graviditeten var ju risken för bristningar.

Dagen innan kejsarsnittet, jag var ju tvungen att föreviga magen när den var som störst. Tungt var det, mycket tungt! Det ser ju ut som att alla de där 12 kilona satt i den där jätte kulan till mage.

Enjoy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar