fredag 17 oktober 2008

Mina bilder från VR's Blogaward!

Jag håller på och superbloggar just nu, så stavfel och sånt. Strunta i det, jag vill bara hinna blogga medans Tuva sover och jag tror hon vaknar snart...

Här kommer mina bilder från kvällen på Sture compagniet, jag tänkte att jag kan skriva ett inlägg sen och berätta lite mer. Först kommer det lite bilder!

Ebba hälsar alla välkomna (i kvällens första klänning, sen hann jag se tre till på henne under de två timmarna) och Carro fotar, precis som jag!

Modevisning med modebloggare som modeller (jag kände dock inte igen någon, kanske inte är så bloggberoende som jag trott?) blev det också, en snabb sådan. Man hade ju trott att det skulle vara lite mer.

Ebbas andra klädbyte, spana in klackarna!! Oh my god.

Fullt med folk var det, men vi hittade en superbra plats sen, den enda lilla bänken med sitt-platser precis brevid scenen. Niiiice.

Lite bilder från våran plats medans vi väntade på att prisutdelningen skulle starta. Kortet med folk som sitter på scenen och väntar är bland andra Mogi (längst till vänster) och Kenza (i ljus klänning). I vimlet på den andra bilden kan man också ana en del kändisar (som Blondinbella och Bloggkommentatorerna) men det syns ju inte när bilden är så liten.

Jag och Carro.

Bilder på alla som var där visades, och som ni ser så är ju jag där i mitten.

De som var på galan i låg-klackade skor kunde nog räknas på en hand... Sen en bild på Ebba i hennes fjärde klänning (den tredje var en grön liten paljett-sak).

Och så lite prisutdelning, Bloggkommentatorerna (som jag röstat på!) fick guldpennan-priset. Andra bilden är på Ebba och Carolina Gynning som skulle dela ut pris. Ja, från våran plats så ser man ju bara ryggarna, men man såg dem ju när de gick upp och ner ialla fall. Det var värt att se lite ryggar för att få sitta ner.

Lite mer prisutdelning! Första bilden är det Carolina Gynning som ska upp på scen, ville bara visa vad dumt de hade hängt den som de visade allt på. Alla slog ju i huvudet! På mitten bilden så är det Blondinbella som får pris för bästa bloggbusiness.

Det var de det! Nu ska jag spana in bilderna på Veckorevyn.com.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar