fredag 31 oktober 2008

Godmorgon!

Humör: Fint! Tuva har sovit bättre i natt. Först klockan 06 så ville hon upp och det är ju ok.

Gjort: Kämpat med att få Tuva att sova ett litet tag till, dvs legat på soffan, myst och sjungit "Nu i ro, slumra in, i bädden så fint" typ. Men nu sover hon!

Planer: 09.15 hämtar pappa upp oss så ska vi till fyrishov och bada! Och det var ju därför som jag ville att Tuva skulle sova nu, att bada trött är ju ingen hit.

Ser på: Vakna med the voice.

Lyssnar på: Tvn.

Läser: Snart tänkte jag kika in lite bloggar.

Dricker: Kaffe

Äter: Mackor med avocado. MUMS!

Bästa: Att det är fredag! Och att Tuva sovit bättre i natt, inte bra men bättre! Yes!

Sämsta: Ekonomin. As always...

Tänker på: Hur jag ska göra imorgon, party med tjejerna eller passa på att få sova ut. Det är ju enda natten i veckan som Simon tar Tuva. Hm....

Barn: Just nu så sover hon. Annars var hon som en liten solstråle när hon vaknade.

Väder: Inge vidare.

Min frulle och Tuva som sover på soffan, så ser det ut här hemma just nu. Förresten så är det Tuva själv som lagt snuttefilten över huvudet, men hon vände på huvudet så hon får luft från sidan där under. Jag har så klart kollat det, om det var någon som undrade.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar