torsdag 9 oktober 2008

Två dagars stor och dags liten

I tisdags så var jag ju på marknaden en sväng, och så såg jag ut så här (Tuva ligger i vagnen bakom, hon ville inte bli fotad...):

Jeans (Cheap monday), stövlar (Din Sko), lång svart tröja (Ichi), gammal manchester-jacka (h&m), gammal stickad halsduk (h&m) och basker med rosett (Lindex).

Igår så såg vi ut så här när vi var förbi jobbet och sen fikade med Maja:

Tuva har på sig en söt kofta (h&m), favorit jeansen (h&m) och stickade sockor (gammel mormor). Det är det som syns på bilderna.

Jag har på mig samma jeans och stövlar som dagen innan, svart kofta(Zara), topp med spets (forever21), halsband med änglavingar (ms Bijoux) och berlock-halsband som det står Sara på (dop-present).

Nu ska jag fixa lite här så att vi kan ta en prommis upp för att hälsa på lillebror Tim på akademiska på eftermiddagen.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar