torsdag 9 oktober 2008

God förmiddag!

Humör: Piggare än vanligt.

Gjort: Tagit det ganska lungt och lekt med Tuva.

Planer: Installera lite saker på datorn, sen städa och dona hemma.

Ser på: The Voice och datorn

Lyssnar på: Tuvas cd med barnvisor och ramsor och Tuvas konstanta joller... Sötnosen.

Läser: Bloggar och Intouch som Simon köpte till mig.

Dricker: Kaffe och grönt te med honug.

Äter: En liten macka, jag har lagt av med mina vanor med dubbla frukostar som jag hade som gravid. Haha!

Bästa: Att tog mig iväg och spinnade igår, och att Tuva bara vaknade en gång under natten! Och just det!!! Scrubs-dvdn med säsong 6 är här!!! WIIIIIIIEEE!

Sämsta: Att Aslan höll på och väckte mig istället.  

Tänker på: Lillebror Tim som ligger inlagd på Akademiska med körtelfeber och så Frida så klart.

Barn: Fullt ös! ("Fullt ös - medvetslös" tänkte jag skriva men tyckte att det lät lite hemskt...)

Väder: Kasst, men det gör inget. Vi tar en inne/städa-dag idag så att det är fint till helgen.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar