tisdag 14 oktober 2008

Dagens

Humör: fint det.

Gjort: Fikat med mamma, pappa och Ville som kom hit, och vart på BVC.

Planer: Eftersom BVC är avklarat så är det babysim kvar på schemat.

Ser på: Datorn.

Lyssnar på: P3 (Tuva sover så barnvisorna är avstängda för tillfället)

Läser:  Bloggar

Dricker: Kaffe, kaffe, kaffe och lite kaffe på det.

Äter: Kakor och en halv macka som jag kastade i mig innan vi gick till BVC. Men snart är det ju dags för lunch!

Bästa: 1. Att mamma, pappa och Ville kom hit på en spontan fika.  

2. Att allt gick så bra på BVC. Som vanligt iofs.

3. Att det är babysim idag! Längtar!

4. Att solen skiner.

Sämsta: Att Simon inte kunde följa med på babysimmet idag heller (fast det är mitt fel, jag vill att han ska sluta tidigare på tors då jag ska på bloggawards istället.

Tänker på: Att jag borde träna mer.

Barn: Lite små förkyld, men överlycklig över att mormor, morfar och morbror kom hit.

Väder: Sol!

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar