torsdag 30 oktober 2008

Två dagars bekväma stor och liten outfits

Ja, det har ju vart fika/hemma mys på schemat de två senaste dagarna så outfitsen har haft en främsta uppgift och det är att det ska vara bekvämt och hyfsat snyggt, eller ialla fall snyggare än mjukisbrallorna.

I går såg vi ut så här när vi hade fika-dejt med Maja:

Jag har på mig: leggings (Asos), tröjklänning (Indiska), vitt ribbat linne (American apparel), skor (Converse), kappa (Ellos), sjal (marknad i Prag) och stickad basker (Lindex).

Och Tuvas overall och mössa kommer båda från h&m. Otroligt att jag inte hade på mig ett ändå h&m plagg förresten...

Under overallen var Tuva dressad i KappAhl kläder från topp till tå. Bästa (dvs billiga och bra) baskläderna finns ju där tycker jag.

Och idag när vi vart på Funbo-besök så har vi sett ut så här:

Idag har jag däremot haft på mig h&m, bara h&m! Förutom skorna då, de är de skönaste jag äger och kommer från Din Sko. Jeansen är i modellen Flary från &denim. Vida och super sköna!

Och Tuva har vart så fin idag så, body med påsydd klänning (dop-present från Frida, helt suverän! Mjuk, skön OCH hon är super fin i den. Lite som Suri och det är ju inte fel.), dregel-haklapp (Kappahl), jeans (h&m), ljus-rosa strumpbyxor med svarta prickar (h&m) och cerisa strumpor (Lindex).

Nej, nu dyker nog Simon upp med pizza närsomhelst. Hamburgare till lunch, godis till mellanmål och pizza till middag. Bra Sara, men det är jag värd.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar