fredag 24 oktober 2008

Commes des Carcons för h&m är en besvikelse

Igår satt jag och spanade in kläderna som Commes des Carcons designat på h&m (de finns ju att kika in på www.hm.com nu) och jag blev enbart besviken. Det var inte ett enda plagg som föll mig i smaken. Det var haremsbyxor/thailändska fiskebyxor och massa prickit bara. Skulle jag säga ett ord om kollektionen så skulle det blir tråkigt.

Det enda jag skulle kunna tänka mig var den svarta väskan med vita prickar, men jag tycker inte att den är värd 598:-.

Nej, det var ju tråkigt. Man ser ju alltid fram emot h&m's designersammarbete. Men det här var ju faktiskt ännu sämre än Roberto Cavallis kollektion från förra året.

Jaja, det var väl bra för min plånbok, och det ska bli skoj att se om det säljer bra sen. Förmodligen så kommer det ju göra det ändå.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar