torsdag 30 oktober 2008

Torsdagen den 30:e oktober

Humör: Trött men på bra humör.

Gjort: Gått upp 05.10 med Tuva, sen tagit en tupplur med henne, tagit reda på en bajskatastrof (idag igen ja, Tuvas mage har verkligen kommit igång nu. Dags att sluta med katrinplommonpurén för ett tag...), åkt ut med stora lillebror Micke och hans Kevin för att härja ute i Funbo ett tag, åkt runt i stan med brorsan som skulle göra ärenden, ätit på McDonalds, beställt vårkläder från h&m (lev i jan, men jag kunde inte låta bli!).

Planer: Träna aerobics ikväll kanske, det har ju inte blivit någon träning den här veckan (skyller det på Tuva som vart så bökig på nätterna så att jag inte vart i form och orkat). Borde kanske ta tag i tvättberget också. Eller så gör jag det imorgon.

Ser på: Tuva.

Lyssnar på: P3

Läser: H&m's vårkatalog, om man kan kalla det att läsa?

Dricker: Kaffe och Cola

Äter: Frukost, McChicken till lunch och lite godis på det.

Bästa: Att efter några bökiga nätter så brukar det komma några bättre efter ett tag. Hoppas att det är dags för dom snart.

Sämsta: Ekonomin. As always...

Tänker på: Att jag inte orkar ha ångest för att jag inte tränat i veckan.

Barn: Supersocial, skit tråkigt att vara ensam hemma med mamma, mycket roligare att härja med morbröder, mostrar och kusiner!

Väder: Inge vidare.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar