torsdag 16 oktober 2008

Bloggawards-outfit

Sådär ja, det gick ju rätt lätt att bestämma outfit ändå. Jag hade ju basen (klänningen) klar. Och trots att 100% av de som kommenterade på inlägget om vad jag skulle ha till tyckte att jag skulle köra på cerisa skor istället för cerisa strumpbyxor så skiter jag i det och kör på strumpbyxorna. Ok, ja, de 100% som kommenterade var ju egentligen bara en person. Lilla syster Emma slemma. Hehe.

Så detta kommer jag slänga på mig om en liten stund:

  • Kofta (h&m)

  • Skor (h&m)
  • Strumpbyxor (h&m)
  • Nit-skärp (h&m young)
  • Klänning (Gina Tricot)
  • Hårspännen (h&m)
  • Armband (h&m, kyssjohanna och Cypern)
  • Klocka (Ur&Penn)
  • Kuvertväska med nitar (Accessoara)

H&m, det är grejer det. Eller? Haha!

Nu har jag precis lagt Tuvisen att sova, så jag ska sminka mig och dona lite. Det är bara två timmar tills tåget går. Wiho! Så nu är det färdig bloggat för idag, men vi hörs imorn.

Adios amigas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar