tisdag 7 oktober 2008

God förmiddag

Jag tycker att det är lite roligt, det här med alla listor som bloggarna kör med. Tänkte haka på det idag jag med.

Humör: Trött och seg.

Gjort: Lekt med Tuva när hon hoppar i hoppgungan.

Planer: Gå och handla, kika lite på höstmarknaden på Vaksalatorg och sen är det babysim.

Ser på: The Voice och datorn

Lyssnar på: Tuvas cd med barnvisor och ramsor

Läser: Bloggar

Dricker: Kaffe

Äter: Den lilla slatten med fil som fanns kvar, måste handla idag!

Bästa: Att jag är jag

Sämsta: Att jag är så trött! 

Barn: Just nu ligger hon i sin säng för en liten tupplur, hon är trött (har ju hoppat så mycket nu på morgonen!) och lite kinkig men vill inte riktigt sova så lätt... Så vi lyssnar på musik.

Väder: Sol!!!

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar