onsdag 22 oktober 2008

Trött och omotiverad

Idag är en sån där dag då allt bara känns... Blaha blaha. Jag känner mig uttråkad och rastlös men har ingen motivation till att göra något. Jag vill göra något roligt, men allt känns tråkigt.

En shoppingrunda brukar ju muntra upp, men det finns det varken ekonomi, behov eller samvete till. Nej, jag måste hitta nya saker som får mig på bra humör.

Det jag gjort idag är att gå till bvc med Tuva för att ta spruta (vilket gick jätte bra! Hon skrek till när de stack men sen var hon glad och skrattade igen) och städat toaletten. Funny bunny.

Nej, nu ska jag inte vara sån! Nu blir det lite kaffe och lite surfning innan det är dags att laga mat så att jag hinner äta innan pulsgympan.

Auf wiedersehn!

(stavar man det så? Någon som vet?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar