onsdag 29 oktober 2008

Ska den behållas?

Testade min nya kjol från Monki ordentligt nu på förmiddagen och jag vet inte jag. Den är ju så fin, men sitter den verkligen så bra? Kommer jag att använda den? "Föräldraledigtekonomin" passar ju inte direkt för köp som inte kommer att användas.

På första bilden så har jag kjolen högre i midjan och på andra mer på höften.

När jag har kjolen i midjan så blir den lite stor...

Jag tycker att kjolen är snyggast när den sitter lite högre upp, men då blir den lite för stor i midjan och när jag har den längre ned så ser det inte ut som att jag har en midja... Hm. Knepigt. Jag tror inte att jag kan ha en mindre storlek heller för då kommer inte rumpan att få plats istället. Och det är ju iofs ganska skönt att den inte sitter åt direkt heller. Men jag vill ju inte att det ska vara pösigt. Hm... Vilka lyxproblem man har! Ärsch, men det lutar åt att den får stanna. Om jag inte använder den kan jag ju ta fram och titta på den då och då istället. Hehe.

Simon får vara smakråd ikväll och avgöra helt enkelt. Så slipper jag. Perfekt!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar