fredag 24 oktober 2008

Dagens

Humör: Njaee, jo kanske.

Gjort: Påbörjat tvättningen av mitt tvättberg.

Planer: Skulle gått på mamma-gympa men hoppade det för att få sova lite mer istället. Som vanligt alltså.

Ser på: Tuva som far runt i gå-stolen. Fullt ös! Och hon sliter med allt hon kommer åt i farten.

Lyssnar på: Tuva

Läser:  Senaste Mama

Dricker: Kaffe, kaffe, kaffe.

Äter: En macka.

Bästa: Att det är fredag, och jag har spinnat, gått på pulsgympa och aerobics i veckan!

Sämsta: Att jag inte är på topp, men det kommer väl.

Tänker på: Att bara jag kan få upp blodvärdet lite så är jag nog fit for fight igen och varför jag har så svårt att sova på nätterna trots att Tuva sover.

Barn: Så duktig så! Sov helt ok i natt (jag var bara upp ett par gånger) och nu härjar hon runt här.

Väder: Mulet och blåser.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar