onsdag 15 oktober 2008

Bloggawards-hets!

Nu kan man se vilka som kommer att dyka upp på Veckorevyns blogaward (här). Hade jag vetat att bilderna (jag skickade på både mig och Carro) skulle dyka upp där så hade jag kanske valt lite nogrannare. Jag fick för mig att de kanske ville ha en bild på gästlistan bara... Jaja. Bara för att vissa har värsta modell-bilderna så behöver ju inte jag ha det. Och alla hade ju inte det heller...

Dessutom så verkar det ju vara sjuk hets inför galan på många håll. Folk ska till frisören för att styla håret och bli sminkade av makeup-artister. Crazy, crazy! Dessutom ska ett helt gäng åka runt i värsta super bilen och festa två timmar innan galan. Jag och Carro kommer stressa dit i ett tåg. Inte riktigt samma sak där kanske. Haha!

Men, men, jag vet inte om det har med åldern att göra men jag känner mig lugn och nöjd med vårat sätt att gå på galan. Faktiskt! Och jag ser fram emot den också, det ska bli riktigt skoj. Det enda frågetecknet är om jag ska ha rosa (eller lila) strumbyxor till min svarta klänning och svarta skor, eller svarta strumpbyxor och rosa metallic skor. Sen funderar jag lite på sminkningen också iofs. Jag vill gärna ha planerat klart allting idag eftersom jag vet att jag inte kommer vara nöjd imorgon annars.

Svåra val va? Hehe.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar