fredag 17 oktober 2008

Dagens

Humör: Trött som ett as, trots att vi aldrig gick på efterfesten igår och tog 22.09 tåget hem. Tuva har bökat och vart vaken HELA natten...

Gjort: Segat, bloggat om gårdagskvällen och lekt/myst med lilla "nyponrosen" (ok, det låter as töntigt att kalla Tuva för nyponrosen, men hon har en ramsa på sin cd som handlar om "lilla nyponrosen" så jag tycker det passar...)

Planer: Packa inför Söderbärke, sen hade jag velat äta kanelbullar hos Maja, men vette tusan om jag hinner! Simon ringde nyss och sa att han skulle komma hem klockan 15.00 och jag ska vara klar för avfärd till Söderbärke då. Och jag har fortfarande inte klätt på mig ordentligt och sitter i soffan med mitt täcke!

Ser på: MTV står på för att få upp tempot lite.

Lyssnar på: P3 och Tuvas barnvisor. As always.

Läser:  Inget, orkar inte!

Dricker: Kaffe, kaffe, kaffe och lite kaffe på det så kanske kroppen kan komma igång snart?

Äter: Lite fil, men nu är det ju snart dags för lunch.

Bästa: Att det var skoj att få gå på Blogawards igår, och att Simon lovat att ta Tuva i natt!

Sämsta: Att jag är seg, så seg.

Tänker på: Vad jag ska packa för helgen.

Barn: Hon är också ganska trött, hon har ju också sovit dåligt.

Väder: Mörka moln, men solen spricker igenom någonstans.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar