tisdag 21 oktober 2008

Onsdags outfit och shopping

Det blev en liten snabb runda på stan, egentligen hade jag inte hunnit men det var enda dagen den här veckan som jag kunde komma ner på stan. Och så ville jag ju köpa en present till my love eftersom vi firar 3 år idag.

Så så här såg vi ut när vi knallade iväg:

Allt Tuva har på sig kommer från h&m, hon invigde sin overall idag också, och den kommer också från h&m... Hehe.

Jag har på mig en cerise fodralklänning (Gina Tricot), svart lång kofta (Zara), svarta leggings (Asos), höga stövlar (Din Sko), jeansjacka (Levis), grovstickad svart halsduk (h&m) och grovstickad svart basker (h&m).

Och det här var vad vi kom hem med (exklusive Simons present och en ica-kasse med lite gott tills ikväll):

Jag hade en kupong hos Lindex, om man köpte något babyplagg fick man ett två-pack sockar. Så jag köpte en naturvit body och lila och cerisa strumpor. På Kappahl var det 3 för 2, så det blev två bodys och ett par velourbyxor.

h&m så har de ju massa fint, som vanligt! Jag stod och höll i en kappa också eftersom Tuva behöver en jacka. Ska nog slå till på den när jag fått pengar. Men det blev till slut två par strumpbyxor (ljusrosa med svarta prickar och blå-grå randiga), en super fin guldglittrig tunika, "Sweet as a cupcake"-tröja och en lite snyggae haklapp med spets (den är i plast alltså, inte bara spets. Det vore ju korkat! Haha!).

Närbild på tunikan. Så fin!

Nej, nu ska jag förbereda inför babysimmet.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar