onsdag 22 oktober 2008

Dagens

Humör: Jodå.

Gjort: Sovit när Tuva sovit, och sen lekt med henne.

Planer: Gå till BVC och ta spruta på Tuva.

Ser på: Vakna med the Voice.

Lyssnar på: P3

Läser:  Bloggar.

Dricker: Kaffe, kaffe, kaffe.

Äter: En macka.

Bästa: Att Tuva tar sig fram bättre och bättre, och imorse kunde hon till och med sitta själv (jag satt precis bakom så klart) i några sekunder!

Sämsta: Att det blåser ute och att jag känner mig aningens omotiverad.

Tänker på: Att jag är shoppingsugen, kanske ska ta mig upp på vinden och rota i mina kläder där?

Barn: Duktig som jag vet inte vad, hon börjar göra riktiga krypförsök! Hon ligger fortfarande på magen, men börjar liksom dra upp knäna. Och så kan hon dra sig åt olika håll. Det går SÅ fort!

Väder: Sol, moln och mycket blåst.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar