torsdag 2 oktober 2008

Ett paket och borttappad mobil

I onsdags (tror jag att det var) gjorde jag en liten beställning hos eleven och idag hämtade jag ut paketet.

Det här var det som fanns i:

Det som jag beställde var alltså

Boots no7 ögoncreme, gillar ju deras serum så jag tänkte att jag nog kommer att gilla deras ögoncreme också. Och när man beställde ögoncremen så fick man även med Soft&Soothed toner och cleanser i 30 ml förpackningar.

TVÅL Sweet cheeks face mask, den bästa ansiktsmasken för min hud som jag testat (viserligen så har jag inte testat nå dyrare varianter, utan det är budget som gäller...) och den är dryg som tusan. Dessutom är det bara naturliga ingredienser i TVÅL's sortiment.

TVÅL Resurface, en scrub som jag tänkte att jag skulle testa. Skulle behöva lite lyster i min gråa hud. Hehe.

Sen fick jag en hel del prover som jag stoppar undan och glömmer bort. Jag har en hel drös med prover i mitt badrumskåp. Men man orkar ju liksom inte hålla på med det... Dumt att spara på det då kanske men det känns ju dumt att slänga också.

Jaja, annars idag då? Jo, jag har städat som en galning och tappat bort min mobil. Den ligger någonstans i hemmet, och eftersom jag satt den på ljudlös så hör jag den inte när jag ringer. Drygt. Så nu ska jag leta.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar