torsdag 20 november 2008

Dagens och "namnteckning"

Humör: Trött men på bra humör

Gjort: Lekt med Tuva, ätit frukost och nu super-bloggar jag medans hon sover.  Så har jag gjort en liten "namnteckning" som jag kan ha i slutet av inläggen på bloggen. Det är samma typsnitt som i headern.

Planer: Hade tänkt åka ut till Funbo (familjen) men de ska på kalas ikväll så det gick inte. Och det var typ det jag hade lust med, Tuva hade nog velat busa av sig lite. Vi har ju vart hemma så mycket den här veckan. Simon har hockey direkt efter jobbet så honom ser man ju inte röken av heller, och samtidigt har jag inte lust med så mycket eftersom jag, som vanligt, är trött.

Ser på: Inget, skulle sett på vakna med the Voice men Tuva ville leka och när Tuva somnade så somnade jag också.

Lyssnar på: Ingenting.

Läser: Bloggar.

Dricker: Kaffe.

Äter: Frukost, men borde kanske äta lunch nu.

Bästa: Vädret! Kanske ska ta mig ut på en prommis.

Sämsta: Ekonomin och att jag är en tröttis.

Tänker på: Att det skulle vara mysigt med snö...

Barn: Just nu sover hon, annars så är det fullt ös! Så synd att jag inte känner nå andra mammor i stan så vi hade kunnat gå och leka med några andra barn. Tuva älskar ju så social och älskar andra barn! Tycker lite synd om henne som bara fått vart hemma (förutom babysimmet då) i veckan. Att gå och fika på stan är ju liksom inte så roande för henne...

Väder: Kallt och sol! Yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar