torsdag 6 november 2008

Gårdagens

Ja det gick ju inte att blogga igår (fast jag skrev ett inlägg som verkar ha försvunnit?) så här kommer gårdagens!

Humör: Jodå, det är bra. Lite uttråkad bara.

Gjorde: Tog en liten spontan-prommis på förmiddagen, på eftermiddagen var det fika och på kvällen pulsgympa.

Planer: Typ det jag gjorde, fast jag hade hoppats på att hinna tvätta lite och städa lite också.

Såg på: Min gamla "ungkarlslägenhet" (tog en prommis upp förbi där).

Lyssnade på: Tuva

Läste: Bloggar, Glaze och lite ur min dåliga bok jag håller på med.

Drack: Kaffe och järnjuice (men nu är det slut på kvällskaffet så att jag kanske kan få ro och somna om kvällarna också).

Åt: Frukost, lunch, fika, middag och några kvällsmackor efter träningen.

Bästa: Att alla kortet som jag beställt har kommit, jag måste hämta ut dem viserligen men det kanske jag hinner idag.

Sämsta: Ekonomin. As always...  

Tänkte på: Att det är skönt att träna!

Barn: Super aktiv.

Väder: Kallt men sol.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar