måndag 10 november 2008

En fuskpäls låter ju mer och mer lockande

Först tänkte jag att "Nej, fuskpäls är inget för mig", men sen har jag ju sett de här helt sjukt söta jackorna från Pinky (som jag tror nämnts i ungefär 90% utav alla bloggar som någongång skriver något om kläder).

Just nu finns de inte i lager, men de brukar komma in då och då. 649:- kostar de, inte så farligt för en jacka och den svarta skulle SÅ gärna få flytta in i min garderob. Hade det inte vart för att jag har "föräldraledigt-budget" just nu så hade den garanterat redan hängt i min garderob.

Men sen så såg jag hos Engla och Carro att det finns en fuskpäls på h&ms barnavdelning och jag tycker inte att den ser så tokig ut den heller. Priset är ju super-duber bra, 298:-. Men eftersom min ekonomi ser ut så här så blir det ju inget köp där heller. Och förresten så är de ju säkert redan slut nu eftersom Engla skrivit om den. Har nog vart fullt ös på h&m young-avdelningen skulle jag tro.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar