tisdag 4 november 2008

Favorit i repris, här kommer Tuva!

Hej igen hörrni, det är andra gången som jag som lånar mammas blogg. Mamma berättade att det var uppskattat sist (jag tror att hon blev lite avis eftersom fler verkade gilla när jag bloggade, hehe!) så jag tänkte göra er nöjda.

Jag bad mamma fota mig lite under dagen så ni kunde få se vad jag har för mig. Lite pinsamt bara att jag har pyjamasen på mig under nästan hela dagen, mamma bytte inte om på mig (och henne för den delen) förrens vi skulle iväg på babysimmet. Hon var ju rätt trött idag mamma, jag kan inte riktigt förstå varför? Jag har också vart trött idag, vi verkar ofta lyckas pricka in samma trött-dagar, konstigt det där. Jaja, nog om det. Här kommer bilderna!

Lite tråkigt att min fina Bamse-pyjamas numera sitter som ett korvskinn, men jag är ju rätt glad ändå jag! Ibland (men inte så ofta) så vill jag ta det lite lungt och sitta i babysittern och gunga.

På andra bilden tänkte jag testa att springa in i badrummet med gåstolen, det gick mindre bra kan jag ju säga. Jäkla trösklar!

Det här är ju kul, mamma lägger ut leksaker längs tv-bänken sen springer jag och "shoppar" (jag har ju sett hur mamma gör). På mitten kan jag dessutom stanna och banka lite på tvn. Perfa!

Mmmm... Gott med välling! Sen har visst mamma fotat mig när jag tog en powernap innan vi skulle på babysimmet. Mamma är så himla nojig med att jag ska sova innan det, och det är väl bäst att lyda.

Innan jag slocknade på soffan så försökte mamma lägga mig i sängen för att sova, men det kunde hon glömma! Först spydde jag ner mig och sen härjade jag på som vanligt. Mycket mysigare att sova med mamma på soffan tycker jag. Ibland ialla fall.

Sista bilden är från efter jag fick min kvällsvälling och jag upptäckte att Aslan låg brevid. YES! Aslan är det roligaste som finns. Fast mamma och pappa säger åt mig hela tiden att jag ska "klappa fint" men hur kul är det?

Nej hörrni, nu får det räcka för nu.

I'll be back! Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar