måndag 3 november 2008

Party-fix, party-bilder och party-outfit

Ja, som sagt. I lördags var det ju party och här kommer lite bilder:

När jag gjorde mig iordning så såg resten av familje-medlemmarna ut så här. Helt däckade, och alla tre är så söta när de sover så.

Jag och Carro när vi satt och tog en öl efter att vi kommit in på Flurran.

Vimmelbilden som tog är jag mindre nöjd med... Hm. Mina spink-armar ser breda ut och mitt stora huvud ser litet ut. Vad hände med proportionerna på det kortet? Jaja.

Jag tog inte så mycket kort, men jag hittade några på Carros blogg som var fina (jag ska be henne skicka hennes kort till mig också, det är ju så kul att ha!) så jag snodde dem.

Här hittar ni inlägget som bilderna nedan kommer ifrån.

På dansgolvs bilderna så ser ni en glimt av min outfit, nya kjolen från Monki invigdes ordentligt. Hehe!

Men tack Annelie och Carro för en riktigt skoj kväll! Jag var sugen på att gå ut, träffa folk, dansa och ha kul (speciellt efter förra helgens misslyckade utgång). Och det fick jag verkligen! Så nu är behovet tillfredställt för ett tag framöver.

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar