torsdag 20 november 2008

Lite av gårdagens 90210-premiär

Simon ringde mig vid 15.15 igår och sa att han skulle vara hemma till 16.00. Prick. Jag fick lite hyfsad halv-panik då eftersom tåget gick 16.09 från stationen, och eftersom premiären börjar 17.15 och det är en liten bit att gå från stationen så går det inte med ett senare tåg.. Som tur var så kom han hem fem minuter i, och då står jag redan färdigklädd, springer ut och kastar mig på cykeln. Jag cyklar som en galning och hinner precis med tåget. Trots super halka och att jag höll på att bli överkörd (det var en bil som skulle göra en vänstersväng och tyckte tydligen att han hade företräde för mig som skulle rakt fram...?), men man måste ju chansa lite då och då.

Det var ju skoj att gå på premiär, vi fick popcorn, läsk, cheeseburgare och en goodiebag. Fast jag tror inte att nya Beverly hills är något för mig faktiskt... Det är nog mer något för min 15-åriga lillasyster Linnéa.  Men det var trevligt att komma ut och göra något så här i vinterslasket, umgås med Maja och lillsis Emma som jag tog med mig som vän. Vi har ju inte hunnit umgåtts typ någonting alls känns det som efter att Tuva kommit till världen (jag har varken spelat så mycket fotboll, jobbat eller hängt på krogen efter det och det var ju där vi sågs oftast) så det var kul! Fnitter, fnitter, fnitter och otroligt låg humor blev det. Som vanligt, and I like it!

Här hittar ni lite vimmelbilder förresten.

Adios.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar