söndag 2 november 2008

Söndag...

...ja, söndag är det idag ja.

Jag är ju lite sliten måste jag medge, men ändå mest trött. Jag kom hem från en toppen kväll med tjejerna på Flurran vid 03.15 (fast vi gick tidigt sen blev det mat på McD innan jag traskade hemmåt på mina klackar), och sen väckte Simon mig vid 07 för att Tuva hade så ont i magen. Stackars liten (Tuva menar jag så klart!) det är klart jag går upp och hjälper till. När jag sen skulle gå och lägga mig ett tag igen så var det omöjligt att somna, så jag låg och vred mig ett tag innan jag gav upp och gick upp. Kroppen tyckte väl att det ändå var mer sammanhängande sömn än vad jag får i vanliga fall så den tyckte väl att det räckte antar jag.

Efter frukost så åkte vi hem till storasyster Malin och hälsade på. Och super sociala Tuva blev överlycklig över att träffa sina kusiner! Efter att vi kom hem så har vi mest segat här hemma, och Simon har åkt iväg på hockey så jag och Tuva har haft en riktigt mysdag i soffan. Men nu sover hon för natten, Simon är på hockey och jag har lite tråkigt.

Kanske ska slänga ihop en omelett, jag är hungrig som jag vet inte vad. An någon konstig anledning så är matlusten på minus när jag vart ut kvällen innan. Oavsett hur jag mår så är jag inte sugen på något alls. Men nu kurrar magen!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar