måndag 17 november 2008

Veckoplanering

Måndag: Hemma-fix och tvätta. Uträtta lite ärenden, som att hämta mina ca 350 foton jag beställt. Wiho! Nu ska det skickas kort upp till norrland (Simons farfar och mormor) på Tuva och så ska det göras ett snyggt album till Tuva. Måste bara köpa ett album först...

Tisdag: Då ska det städas på riktigt, eller iaf dammsuga, skura och städa badrummet. Babysim på eftermiddagen! Vore ju kul om jag skulle orka ta mig iväg på träning på kvällen, men man blir ju bra slut av att bada så förmodligen inte.

Onsdag: Födelsedagsfika hos Maja på dagen, och sen blir det Sverige-premiär med Veckorevyn i Stockholm med Maja och Emma.

Torsdag: Någon som vill hitta på något? Annars kanske jag våldgästar bigsis Malin eller familjen i Funbo. Simon har match på kvällen.

Fredag: Kanske ska lyckas ta mig iväg på mamma-gympa på morgonen? Annars så är det inga planer... Någon som vill göra något med mig och Tuva?

Lördag: På kvällen är det både 20-års fest för lill-sis Mia, eller återträff med gamla klassen från högstadiet. Jag står i valet och kvalet... Vore ju jäkla skoj att parta lite med syskonen också!

Söndag: Inga planer, och Simon har match.

Det var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar