lördag 1 november 2008

Lördagen den 1:a november

Humör: Fint! Laddar för party ikväll.

Gjort: Ätit frulle på Scandic hotell, myst hemma och gått promenad i stadsskogen och villat bort oss lite där. Hehe, bra jobbat.

Planer: Middag här hemma med Carro, Micke och Annelie (och Simon och Tuva så klart) sen blir det till att lämna grabbarna och Tuvisen hemma och ut på krogen (ett nytt försök på Flurran kanske?)

Ser på: Träden i stadsskogen.

Lyssnar på: Tuvas ilskrik och riktiga skrik, hon har lite ont i magen idag stackarn så det har ju inte vart den bästa av dagar direkt.

Läser: Inget faktiskt, inte ens en blogg!

Dricker: Kaffe, och snart lite vin. YES!

Äter: Hmmm... förutom frukosten på Scandic så har det inte blivit så mycket. Borde nog ta något att äta innan middagen så att jag inte blir tjurig. Middagen kommer förresten att bli kycklingfiléer med pesto och soltorkade tomater. Nice nice.

Bästa: Att vi haft en mysigfamiljedag trots att vi gick vilse och Tuvisen har lite svårt att sova när pappa är hemma. Det är ju så mycket roligare att vara vaken då, trots att hon är så trött så hon bara är kinkig. Haha!

Sämsta: Ekonomin. As always...  

Tänker på: Att det egentligen är dumt att jag går ut och festar min enda natt som jag får sova eftersom jag egentligen är trött som ett as den här veckan. Men samtidigt så har jag ju inte gjort någonting utan Tuva på hela veckan, och inte sett till så mycket folk så jag känner ju att jag vill ut också.

Barn: Slocknade för en liten tupplur nyss, men hon har vart lite kinkig idag. Men glad också så klart!

Väder: Kallt (höll på att frysa rumpan av mig på våran promenad) men sol.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar