söndag 23 november 2008

Party och jag som liten fotbolls-spelare

Igår kväll var det ju party för lillasyster Mia som fyllde 20 år ute i Funbo. Det var riktigt skoj att umgås lite med syskonen, av ca 25 personer så var ju sju stycken Djurströmare (inklusive kusin Linda). Och alla verkar ha ärvt den där party-genen... Hehe!

Fast jag tappade gnistan lite när vi var på väg in med taxin så när han ändå åkte förbi Vaksala torg så tänkte jag "Va fasen, jag går hem istället" och bad han släppa av mig där. Och det var ju fint det, då fick jag både fest och sömn. Perfekt.

Det togs mycket foton under kvällen, fast inte så många med min kamera och de få jag tog tror jag att jag skulle få skäll för om jag visade dem här på bloggen.

Några foton som jag däremot tänkte bjuda på var dessa som jag hittade på väggen med lagfoton (festen var ju i Funbo IF’s klubblokal):

Snygg va? Coach på alla bilder är ju pappsen också. Visst är han cool i sina pilotisar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar