torsdag 13 november 2008

Ensam mamma söker

Ja, jag tänkte att jag skulle leka det i helgen nu när Simon dragit till London. Någon som har lust att leka?

Simon skrattade rätt mycket åt mig förresten, han skulle handla lite åt mig på vägen hem och bad mig skriva en lista på vad jag skulle behöva i helgen. Listan såg typ ut så här: Servetter till Tuva, mat till Aslan, cola, chips, två frys-pajer och mjölk. Han tyckte inte att det räckte så han handlade lite mer... Haha!

Fast jag har faktiskt lite planer för dagarna då Simon är borta, så här ser det ut för tillfället:

Torsdag: Hemma och dricka cola och äta chips (bra plan va?).

Fredag: Vid lunch så bär det av ut till storasyster Malin i Gunsta och Tuvas kusiner. Det kommer hon tycka är skoj! Sen tänkte jag hänga lite ute hos mamsen och pappsen också när jag ändå är i krokarna. Är det någon som vill hänga med mig, hemma hos mig på kvällen så är det bara att slå en pling. Jag kommer att vara hemma...

Lördag: Först till Fyrishov med Tuva och hennes gudmor Carro, och på eftermiddagen så blir det fika med Annelie. Samma sak den här kvällen som fredag-kvällen. Det är bara att slå en signal.

Söndag: Helt öppet för förslag, och sen kommer Simon hem på kvällen. Förhoppningsvis.

Vi hörs då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar