fredag 14 november 2008

Jag kunde inte hålla mig

I onsdags innan fotograferings-tiden så hann jag och Tuva med en kortis på stan eftersom vi var lite tidiga. Jag tänkte att jag skulle spana om fuskpälsen mot all förmodan skulle finnas kvar på h&m young. Och tro det eller ej, men det hängde kvar fem stycken på en ställning (av den svarta, den vita fanns det några fler av) och fyra av dem var i mini-storlekar men så fanns det en i stl 164, så jag tänkte att jag kan ju prova ändå. Sitter den dåligt behöver jag ju inte fundera nå mer på det!

Men så sitter den som en smäck, är mjuk och fin och kostar inte mer än 299:-. På vägen till provrummen så går jag även förbi en reaställning och hittar en ursöt t-shirt till Tuva (men det får nog bli en julklapp) så det var bara att hala fram kreditkortet.

Dessutom så motiverade jag köpet med att jag var värd det eftersom Simon är i London och jag är hemma. Bra va?

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar