måndag 17 november 2008

Vad gör man? Hjälp mig!

Idag fram tills klockan 15 så tänkte jag så här, shit vad bra det går med Tuva idag. Hon hade inte skrikit så mycket och var hyfsat nöjd. Men så efter det, när Tuva började bli trött så har hon bara vart arg, så arg och bitvis ledsen. Men vad ska jag göra?

Jag har försökt med allt, Teletubbies (det var ju skoj, men vi kan ju inte sitta och kolla på det i flera timmar), sjungit, vaggat, lagt mig med henne på soffan, gett mat, gett vatten, bytt blöja, testat om hon ville ligga på golvet, lagt henne i sängen, satt henne i gåstolen, lekt med henne på golvet (hon kan sitta riktigt bra nu!) men INGET vill hon. Hon blir bara argare. Så nu sitter hon i sin babysitter och är arg och jag har slut på idéer. Och jag skulle gärna börja med maten och ta en kopp kaffe så det skulle ju vara skönt om hon kunde somna...

Hjälp mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar