onsdag 19 november 2008

Klädpanik inför premiär

Hur kommer det sig att när jag inte ska iväg någonstans tycker att jag har hur mycket kläder som helst men att när jag verkligen ska iväg och behöver något snyggt att sätta på mig så finns det inget?

Ikväll ska jag på premiär med Veckorevyn i stockholm och vill ju vara lite tjusig. Jag har bestämt att jag ska ha mina svarta stövlar från Prag och nya fuskpälsen från h&m. Men sen då?

Jag vill ha byxor och har två att välja på (grå jeans från gul&blå eller svarta stuprör med dragkedjedetaljer från h&m) och det största problemet just nu är överdelen.

Shit så svårt det ska vara då! Nej, nu ska det provas kläder, vägrar stå och vara missnöjd och ha superpanik 10 min innan jag ska åka.

Ni får se sen vad det blev.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar