onsdag 19 november 2008

Minuspoäng för Skopunktens webbshop

Jag "råkade" slänga iväg en beställning på stövlarna från Skopunkten, efter att jag hittat så söta stövlar där som skulle vara perfekta i julklapp åt mina små syskon barn (det är ju "ta tre för två" på Skopunkten).

Men så får jag ett mail om att stövlarna inte finns kvar i den storleken jag beställt. Och hur jag vill göra (om jag vill beställa något annat), om jag inte svara innan den 21 (fredag) så makuleras min order. Eftersom beställningen verkligen var en impulsgrej så tänkte jag att jag ska fundera på det och kika om det fanns några andra stövlar eller skor som skulle passa bra i julklapp också.

Men så får jag ett mail idag om att barn-stövlarna åter är i lager, men att mina stövlar nu tagit slut. Eh?

Så jag tog bort ordern helt. Lika bra egentligen med tanke på min ekonomi, men ändå.

Minuspoäng för Skopunktens webbshop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar