torsdag 20 november 2008

En glimt av goodiebag och outfit

Så klart hann jag inte fota outfiten eftersom Simon var så sen igår, och har man en liten spy-Tuva hemma så byter man om det sista man gör innan man går utanför dörren. Lukta bebis-spyor gör jag ju tillräckligt ändå liksom... Haha!

Jag hittade kläderna på golvet idag så jag tog ett kort så ni får se en liten glimt ändå.

  • Favoritväskan just nu kommer från Zara (Barcelona)
  • Koftan med paljetter är en gammal från h&m
  • Volang-linne från Topshop

Till det så hade jag svarta stövlar, svarta tajta byxor och nya fuskpälsen (som jag upptäckte att den ser väldigt mycket ut som just en fuskpäls när den blir blöt, men kostar den 298:- kan man nog inte räkna med mer) bland annat.

Goodiebagen var väl lite så där, mest reklamgrejer (som kataloger, penna och lite papper). Egentligen så tycker jag inte att man kan klaga när man får saker, men för att vara en "maxad goodiebag" som det stod på inbjudan så var det ju lite... Dåligt. Det enda bra var halsduken från Gina Tricot som var super fin!

                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar