tisdag 4 november 2008

Snyggt hos Babyshop

Update från inlägget nedan: Tuva var trött och ville sova mer, så nu ligger hon i sin spjälsäng och sover.

Förut så skrev jag om coola haklappar från Babyshop, och nu såg jag att de fått in bland annat bodys/pyjamaser från samma märke, Little Green Radicals. 199:- kostar de och är ju super coola!

De två översta är mina favoriter.

Och om jag skulle beställt så skulle jag även slängt med dessa i beställningen, strumpbyxor från Trumpette eftersom de faktiskt har halkskydd på sina strumpbyxor så man slipper ha strumpor över.

165:- kostar de, och jag använder ju faktiskt mycket strumpbyxor på Tuva.

Kanske får det bli en beställning nästa månad, strumpbyxorna skulle ju vara fina att ha till jul. Dessutom är det fraktfritt året ut. 

So long! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar