fredag 21 november 2008

Finally friday!

Äntligen, äntligen, äntligen så är det snart helg! Ska bli SÅ skönt eftersom det var 2 veckor sedan jag fick helg på riktigt sist. Simon var ju i London tors-sönd och dessutom har det vart mycket hockey så det ska bli SÅ skönt att han är hemma i helgen. Eller det är ju match på söndag igen...

Dagen idag ser lovande ut, funderar på om jag ska ta en långprommis förbi pappas jobb och lämna hans farsdagspresent på förmiddagen och sen efter lunch ska jag träffa Erika som det var aslänge sen jag såg (ännu en som jag inte sett så mycket sedan Tuva föddes, vi har väl haft mycket på olika håll helt enkelt) så det ska bli skoj!

Och ikväll blir det mysmiddag och myskväll här hemma. Lovely. Det finns ju en risk att jag kommer däcka tidigt eftersom Tuva vaknade vid fyra imorse. Men så kan det va!

Nu ska jag roa en liten Tuva som springer runt i gåstolen och verkar vara arg på något.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar