söndag 30 november 2008

Jag borde ju sova...

...men istället så har jag fastnat framför datorn (Min outfit) i ett par timmar. Fast det skyller jag på "I sanningens ögonblick" (eller vad det heter) på 5:an som var så grymt segt och tråkigt. "Brukar dra du rasistiska skämt?" frågade de en halvturkisk kille som svarar ja på det efter låååååång väntan, och på det så följer en ännu längre väntan på om det är sant eller ej. Segt som attans.

Men ja, fasiken. Min förkylning har inte blivit bättre utan mycket värre. Nu kan jag inte andas genom näsan längre... Skit också! Jag som kurerat mig med apelsinjuice, körsbärstomater, c-vitamin, julmust, glass och en bit fläskpannkaka ikväll. Men det som saknas är väl lite sömn nu... Så vad sitter jag här för?!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar