fredag 7 november 2008

Tuva igår

Idag när jag kommer hem till mamma för en fika så säger hon "Men vad är det du skriver på bloggen egentligen!?" och hon syftade ju såklart på mitt "Stans sämsta mamma?"-inlägg. Jag har ju redan typ förklarat, men jag vill ju säga det igen. Det mesta jag skriver på bloggen menar jag ju inte så allvarligt. Så klart! Skulle jag tro att jag var stans sämsta mamma så skulle jag ju inte skriva det här, och defenitivt inte skoja om det. Visst tar ni allt ni läser med en nypa salt? Jag hoppas att det inte sitter någon och läser min blogg döds-allvarligt för då måste jag nog sluta blogga.

Så här var Tuva igår:

Arg, kinkig (det är nog de där jäkla tänderna som trycker på) och trött. Det enda som var skoj var att sitta i babysittern och leka med en tidning. Och när hon leker med tidningar så måste så klart nappen vara i, men man för direkt när hon spottat ut den och börjat tugga på tidningen för då låter det så här: "Nam... Nam... Naaaaam...". Söt som sockergröt!

Nej, nu ska fixa lite här hemma. Snart kommer Annelie och Carro hit och äter nachos. Carro har även fixat Mamma-mia på dvd, så vi ska kolla på den efter. Och nu gnäller Tuva också, ska roa henne lite.

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar