måndag 10 november 2008

Just nu

Hittade den här lilla listan hos Engla (jäklar vad jag länkar till henne just nu förresten) och tänkte att den vill jag också fylla i.

Plagg: Jeans, tjocka koftor, strumpbyxor, fodralklänningar

Färg: Beige, svart, blått, cerise

Ytterplagg: Svart kappa (men ska upp på vinden och rota fram några fler)

Frisyr: Snelugg och långt, oftast lockigt/vågigt/frissigt eftersom jag inte vill slita på håret och platta det för ofta.

Skor: Bruna ankelboots från h&m och svarta, platta, knähöga stövlar från Din Sko. (Men skulle inte ha något emot att ha ett par lårhöga...)

Accessoarer: Mössor, vantar, sjalar det är ju kallt ute nu.

Vill ha-plagg: Det finns så många, så att rada upp dem här går inte. Men toppar med volanger, lårhöga stövlar och en fuskpäls skulle ju vara nice.

Trend jag ogillar på mig själv: Tröjor med mudd nertill och axelbandslöst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar