tisdag 25 november 2008

Dagens

Humör: Det ser lovande ut.

Gjort: Inte så mycket, lekt med Tuva och ätit frukost. Sovit när Tuva ville sova igen.

Planer: Eftersom det inte snöar så blir det nog en liten prommis mitt på dagen, sen är det babysim 16.30.

Ser på: Teletubbies 06.30 på tv4+ och sen Vakna med the voice på 5:an.

Lyssnar på: Teletubbies sången spelas i mitt huvud. Tuva har hjärntvättat mig... Haha!

Läser: Bloggar.

Dricker: Kaffe, grönt te och järn-juice

Äter: Frukost, två rostade mackor.

Bästa: Det är massa snö! Och nu är det snart lön! Mina förra pengar tog ju slut innan lönen hade kommit, hyfsat drygt.

Sämsta: Ekonomin, som vanligt.

Tänker på: Ville som fyller 3 år idag! Grattis! Vi kommer och grattar en annan dag. Jag tror inte att du kommer märka att vi inte är där...

Barn: Hon springer runt i gåstolen och drar i alla lådor hon kommer åt. Dags att sätta såna här barnspärrar överallt kanske...

Väder: Massa, massa snö!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar